سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسمان نیمه ابری در مازندران

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز چهار شنبه ۵ تیر ماه صاف تا نیمه ابری همراه با رشد ابر پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز چهار شنبه ۵ تیر ماه صاف تا نیمه ابری در ساعات بعد از ظهر با رشد ابر، وزش باد و در ارتفاعات همراه با رگبار و  رعد و برق  پراکنده خواهد بود.

وی افزود:آسمان استان در روز پنج شنبه ۶ تیر ماه، صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در اواخر روز به تدریج با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.


وی افزود:هوای استان در روز جمعه و شنبه ۷ و ۸ تیر ماه، نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در ساعات بعد از ظهر و شب، ابری همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

اسدی گفت:هوای مازندران روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ تیرماه ،نیمه ابری گاهی ابری همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد خواهد بود.
 
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بیشینه دما در شهر‌های غربی استان تا ۳۲ و در شهر‌های مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۵ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/ س
 

هوای مازندران کمی خنک‌تر شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.