سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان :

طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان در استان سمنان آغاز شد

خانم امینیان گفت: ۱۱ هزار دانش آموز بدو ورود به دبستان استان سمنان سنجش سلامت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، خانم امینیان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۱۱ هزار دانش آموز بدو ورود به دبستان استان سمنان در این طرح به لحاظ سلامت جسمانی، آمادگی تحصیلی و هوش سنجش می‌شوند.

وی افزود: خانواده‌ها با مراجعه به آموزشگاه تحصیلی فرزندشان فرم سنجش سلامت را دریافت و در سامانه نوبت می‌گیرند.

امینیان با بیان اینکه دانش آموزان پیش دبستانی هم می‌توانند در این طرح مشارکت کنند بیان کرد: برای دانش آموزان روستایی واحد‌های سیار در نظر گرفته شده است که در زمان‌های تعیین شده در روستا مستقر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه دانش آموزان طبق نوبت‌های تعیین شده از طریق سامانه تا ابتدای مهر تحت پوشش سنجش قرار می‌گیرند ابراز داشت: چنانچه دانش آموزی به هر دلیلی سنجش نشد در طول سال تحصیلی نیز تست‌های سنجش سلامت انجام می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به همراه داشتن مدارک لازم به همراه شناسنامه والدین و عکس دانش آموز در روز سنجش الزامی است.

وی همچنین ابراز کرد: هزینه انجام کار برای هر دانش آموز ۳۰ هزار تومان است.

خانم امینی در پایان اظهار داشت: در استان سمنان هشت پایگاه سنجش سلامت با همکاری ۷۰ نفر ازکارشناسان و آزماینده‌ها برای اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان فعال است.

انتهای پیام / م

طرح پایش سنجش سلامت با همکاری ۷۰ نفر ازکارشناسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.