سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به پرونده میزان بعد از پدیده

معاون پیشگیری از جرم خراسان رضوی گفت : پرونده موسسه مالی و اعتباری میزان بعد از شرکت پدیده روی میز قاضی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: بعد از پایان رسیدگی و صدور حکم پرونده شرکت پدیده شاندیز نوبت رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری میزان می‌رسد.

 وی در جمع گروهی از مردم در مسجد امام محمدباقر (ع) مشهد همچنین به روند طولانی رسیدگی به پرونده شرکت پدیده  تصریح کرد : درباره چنین مسائلی ستاد تدبیر خراسان رضوی به دنبال راهی است که مردم دچار مشکلات بیشتری نشوند، زیرا اگر بدون ملاحظه رای صادر و فرد خاطی مجازات شود ممکن است مردم به حق قانونی خودشان نرسند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت:   اعتماد و اطمینان بدون پشتوانه و تحقیق باعث بسیاری از جرم‌ها و کلاهبرداری‌ها شده است از این رو باید در مراودات خود برای اعتماد و اطمینان با دقت بیشتری عمل کرد.

مرتضوی افزود : مردم باید سطح آگاهی خود را بالا ببرند و حتی درباره فضای مجازی اطلاعات کافی داشته باشند تا  مورد هدف سوء استفاده  گران قرار نگیرند.

 وی ادامه داد :  در بررسی تعدادی از پرونده‌های سرقت مشخص شد ۳۳ درصد این موارد مرتبط با بی دقتی خود مردم است، زیرا با بعضی مراقبت‌های ساده می‌توان آمار سرقت را کاهش داد؛ همچنین قوانین مربوط به پیش فروش ساختمان نواقصی دارد که با همین قانون فردی کلاهبردار در زمینی که هنوز ساخت و ساز در آن انجام نشده، هوا را به عنوان طبقه سکونت که در آینده ساخته خواهد شد به دیگران می‌فروشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در قانون ثبت اسناد و املاک مربوط به سال ۱۳۱۰ به صراحت اعلام شده است هر معامله که انجام می‌شود باید سند داشته باشد، اما هنوز بسیاری از موارد اختلافی از طریق قولنامه به نتیجه نرسیده است..

مرتضوی افزود :  در مدت دو ماه پرونده‌های طلاق  کاهش چهار درصدی  داشت .
 
انتهای پیام //ا.ز 
 

کاهش ۴ درصدی پرونده‌های طلاق

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.