سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توپ‌های جدید لیگ برتر فوتسال تا آخر هفته وارد کشور می‌شود

مسابقات لیگ برتر فوتسال از هفته آینده به صورت رسمی آغاز می‌شود و قرار است توپ‌های جدید برای فصل بعد تا آخر هفته وارد کشور شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال از پنجشنبه ۱۳ تیر به طور رسمی آغاز می شود و چیزی تا شروع این مسابقات باقی نمانده است اما هنوز تکلیف هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال مشخص نیست و گویا اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال چند بار به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بابت مشخص کردن اعضای هیئت رئیسه نامه نوشتند اما گویا هنوز شخص رئیس فدراسیون فوتبال به نتیجه کاملی دست پیدا نکرده است و تکلیف اعضای هیئت رئیسه را مشخص نکرده است.

همچنین به غیر از مشخص نشدن تکلیف اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، بحث توپ های فصل بعد هم هنوز مشخص نیست از همین رو آرش جابری دبیر کمیته سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:قرار شده است که تا پایان هفته توپ های جدید لیگ برتر وارد کشور شوند و در این زمینه مشکل خاصی وجود نخواهد نداشت.

زیرا توپ های فصل قبل رقابت های لیگ، زیاد چنگی به دل نمی زد و صدای اکثر مربیان و بازیکنان تیم ها را در آورده بود و از کیفیت بسیار پایین این توپ ها به شدت نازاضی بودند و الان هم بیشتر تیم ها در تمرینات قبل از آغاز رقابت های لیگ با توپ های فصل قبل در حال تمرین کردن هستند که همین هم باعث انتقاد مربیان تیم ها از سازمان لیگ برتر فوتسال شده است.

یکی دیگر از بحث‌هایی که این روز‌ها تنور فوتسال را داغ کرده بحث برگزاری پلی آف لیگ برتر فوتسال است و قرار است که بازی‌ها از ۲ برد از ۳ بازی انجام شود و بازی فینال باید در یکی از زمین‌های بی طرف برگزار شود.

حال باید دید که این نوع برگزاری در زمین بی طرف تا چه حد می تواند مفید بوده باشد زیرا با تجربه ای که از بازی فینال فوتبال بین دو تیم پرسپولیس و داماش در رقابت های جام حذفی به وجود آمد، برخی از تیم های لیگ برتری در فوتسال را نگران کرده است و می گویند که برگزاری بازی در فینال آن هم در زمین بی طرف می تواند تبعات زیاد برای فوتسال داشته باشد.


بیشتر بخوانید

تقی پور: مقابل ژاپن پیروز شویم می‌توانیم قهرمان شویم/ اندونزی تیم با برنامه‌ای است

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال انجام شد

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.