سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندر بوشهر برای فعال سازی خط کشتیرانی با قطر آماده است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با تمام ظرفیت مهیای فعال سازی خط کشتیرانی بوشهر - قطر در بندر بوشهر هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمند زاده عصر دوشنبه در جریان بازدید آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سعید زرین فر معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: کشتی گراند فری به عنوان شناور مسافری باری مسیر بوشهر – قطر هفته گذشته در اسکله شماره ۳ بندر بوشهر پهلو گرفته است.

وی بیان کرد: این کشتی دارای ۱۴۴ متر طول، ۲۶ متر عرض، ۵۰۰ تخت در قالب ۲۵۰ اتاق و هزار و ۳۰۰ صندلی است که در پنج کلاس به جابه جایی مسافر می‌پردازد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: این کشتی در مرحله نخست خدمات خود را در زمینه حمل بار آغاز و سپس با فراهم شدن ظرفیت مسافری در بوشهر – قطر اقدام به جابه‌جایی مسافر خواهد کرد.

ارجمندزاده افزود: براساس پیش بینی صورت گرفته کشتی گراند فری در هفته دو بار در مسیر بوشهر- قطر در زمینه حمل بار و مسافر خدمات ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: بنادر بوشهر نزدیک‌ترین بنادر ایرانی به کشور قطر به شمار می‌روند و فعال شدن کشتی گراند فری نوید بخش توسعه بیش از پیش تجارت دریایی این دو کشور است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر یادآور شد: بالا بودن قیمت حمل و نقل هوایی از جمله دلایلی است که می‌تواند به گسترش حمل و نقل دریایی بوشهر- قطر کمک کند.

ارجمند زاده افزود: با فعال شدن خط کشتیرانی بوشهر – قطر علاوه بر رونق تجاری از لحاظ گردشگری نیز می‌توان افق روشنی برای استان بوشهر ترسیم و از آن برای رونق فعالیت‌های این حوزه در بوشهر استفاده کرد.

انتهای پیام/ک

فعال شدن کشتی گراند فری نوید بخش توسعه تجارت دریایی بوشهر و  قطر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.