سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیده اخبار بین‌الملل در سوم تیرماه؛

از افزایش سطح هشدار امنیتی اسراییل از ترس ایران تا تهدید انگلیس علیه تهران و عملیات خرابکارانه در خطوط نفتی سوریه+تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ سوم تیرماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

انگلیس ایران را تهدید کرد!

سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد این کشور با شرکای خود برای حفظ توافق هسته‌ای همکاری می‌کند و در صورت عدم همکاری ایران، گزینه‌های دیگر بررسی می‌شود.

 

وال استریت ژورنال: ترامپ احتمالا امروز اینستکس را تحریم می‌کند

روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد احتمالا سازوکار ویژه مالی اروپا و ایران نیز جزء تحریم‌های روز دوشنبه آمریکا علیه ایران باشد.

 

ترامپ: اگر بولتون می‌توانست همزمان با کل جهان درمی‌افتاد

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد «جان بولتون» مشاور امنیت ملی جنگ‌طلب دولت او، اگر اختیار داشت در یک لحظه با کل جهان در می‌افتاد.

 

رای الیوم: ترامپ عروسکی در دست اسرائیل و عربستان است

سردبیر رای الیوم در مطلبی با اشاره به تحولات اخیر خلیج فارس نوشت رئیس‌جمهور آمریکا عروسکی در دست رژیم صهیونیستی و عربستان است که در جهت تامین منافع این دو تلاش می‌کند.

 

رویترز: پیروزی حزب رقیب اردوغان در انتخابات استانبول ضربه سختی به وی بود

نامزد حزب «جمهوریت خلق» از احزاب مخالف در ترکیه و رقیب اصلی حزب حاکمِ «عدالت و توسعه» روز یکشنبه پیروز انتخابات استانبول شد.

 

افزایش سطح هشدار امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس ایران

ارتش رژیم صهیونیستی سطح هشدار امنیتی خود را به دلیل نگرانی از تهدید ایران و افزایش تنش‌ها در منطقه خلیج فارس افزایش داده است.

 

عملیات خرابکارانه در خطوط نفتی سوریه + تصاویر

وزارت نفت سوریه از یک عملیات خرابکارانه در خطوط نفتی دریایی منطقه «بانیاس» خبر داد.

 

مشاور دولت اوباما: ترامپ باید به بازی جنگی با ایران از طریق توئیتر پایان بدهد

مشاور سابق در شورای امنیت ملی آمریکا در دوره اوباما از رئیس‌جمهور این کشور خواست از انتشار پیام‌های تحریک‌آمیز توئیتری علیه ایران خودداری کند.

 

افزایش درخواست کشورهای اروپایی برای خرید جنگنده‌ها و سامانه‌های موشکی

شرکت‌های اسلحه‌سازی آمریکا اعلام کردند به علت نگرانی از توسعه نظامی روسیه، اخیراً درخواست کشور‌های اروپایی برای خرید تسلیحات جدید افزایش یافته است.

 

ریابکوف: تحریم ایران نتایج خطرناکی خواهد داشت

معاون وزیر خارجه روسیه ضمن انتقاد از پیروی کشورهای اروپایی از واشنگتن اعلام کرد تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیرقانونی است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.