سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴۴ درصد سرقت منازل و جرایم خرد در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۴۴ درصد سرقت منازل و جرایم خرد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: برآورد‌های اجتماعی پلیس؛ گامی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی از کاهش ۴۴ درصد سرقت منازل و جرایم خرد در استان خبر داد و افزود: با برگزاری جلسات و کمیسیون‌های مرتبط و اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه، تقویت گشت‌های انتظامی، استفاده از ابزار‌های الکترونیکی و تعامل مردم و دستگاه‌های اجرایی موفق به کاهش وقوع سرقت در استان شده ایم.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس با برآورد اجتماعی از وضعیت جامعه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، نخبگان و کارشناسان انتظامی با احصاء آسیب‌های اجتماعی و اولویت بندی جرایم در راستای پیشگیری و کاهش آن گام بر می‌دارد.

سردار سیدمحمود میرفیضی ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی در جامعه، برخورد با قاچاق کالا و ارز، ارتقاء فناوری، کاهش تصادفات، مبارزه با مفاسد اجتماعی و اشراف اطلاعاتی را از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد.

وی با ابراز رضایت از اجرای طرح دریا در سواحل مازندران از اجرای ۹ طرح پایلوت در استان خبر داد و گفت: هوشمند سازی پلیس به عنوان راهبرد پلیس آینده و پلیس در تراز انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه‌های ناجا در سطح کلان است.
انتهای پیام/آ
 


برآورد‌های اجتماعی پلیس؛ گامی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.