سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تشکر استاندار اردبیل از حضور تماشاگران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال

استاندار اردبیل در پیامی از حضور تماشاگران و حمایت‌های مردم حسینی منطقه در مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در پیامی از حضور تماشاگران و حمایت‌های مردم حسینی منطقه در مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری رویداد‌های ورزشی، یکی از ابزار‌های تاثیرگذار در تقویت همبستگی اجتماعی و وسیله مهم دیپلماسی عمومی کشور‌ها به شمار می‌رود. میزبانی هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان در استان اردبیل که با حمایت و حضور پرشور تماشاگران فهیم و تلاش ستودنی تمامی مبادی و عناصر دخیل به نحو احسن انجام شد نه تنها فرهنگ و پیشینه غنی اردبیل و ظرفیت استان در برگزاری مسابقات مشابه و مهم‌تر را ثابت نمود، بلکه اثرات و برکاتی مانند شناساندن ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی استان اردبیل به سایر جوامع را به عنوان لازمه حضور گردشگران و سرمایه گذاران به دنبال خواهد داشت.

این جانب از حضور تماشاگران و حمایت‌های مردم حسینی منطقه که الحق، شکوهی دیگر آفریدند، قدردانی و از درگاه پروردگار متعال برای همه ورزشکاران و قهرمانان عزیز ایران اسلامی سلامتی و موفقیت‌های روزافزون مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: اقتصادی ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.