سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات اشتغال توسط کمیته امدادخرمشهر

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خرمشهر از پرداخت سه میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در سه ماهه اول امسال توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی ناصرزاده رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: کمیته امداد خرمشهر در سه ماهه اول سال ۹۸ به ۲۶ طرح تسهیلات اشتغال به میزان سه میلیارد و ۶۰ میلیون ریال پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه با دریافت وام اشتغال این ۲۶ نفر اقدام به راه‌اندازی کسب و کار شخصی خود کرده‌اند، افزود: این آمار نسبت به سه ماهه اول سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد خرمشهر بزرگ‌ترین گام برای توانمندی نیازمندان را کمک به اشتغال و کسب درآمد پایدار آن‌ها دانست و گفت: برنامه‌های این نهاد در زمینه تحقق خودکفایی جامعه تحت حمایت با محوریت مددجویان دارای توان اشتغال همه مراحل آموزش، اجرا و پشتیبانی را شامل می‌شود.

ناصرزاده در ادامه به حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی به عنوان دیگر برنامه کمیته امداد برای خودکفایی مددجویان تحت پوشش خود اشاره کرد و افزود: استخدام مددجویان در مشاغل تولیدی و خدماتی می‌تواند با سرعت بیشتری نسبت به اجرای طرح‌های اشتغال به توانمندی و خودکفایی آن‌ها منجر شود.

وی افزود: این رویه برای کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) نیز در مجموع هزینه کمتری دارد و بر همین اساس یکی از نقاط توجه و تمرکز این نهاد در زمینه اشتغال مددجویان، گسترش کاریابی است.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) خرمشهر گفت: تحقق این هدف نیازمند حمایت شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی است.

انتهای پیام/ د

پرداخت تسهیلات اشتغال در بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.