سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر

روابط عمومی تیپ ۷۱ پیاده ابوذر از برگزاری دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، به نقل از روابط عمومی تیپ ۷۱ پیاده ابوذر این دوره آموزشی با حضور بیش از ۵۰نفر از کارکنان پایور و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه با همت عقیدتی سیاسی و پشتیبانی سامانه فرماندهی در راستای دستورالعمل‌های فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود .

حجت الاسلام داودکوهستانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر سرپل ذهاب در این مراسم گفت : این سومین دوره بصیرتی است که در این تیپ برگزار میشودوسیصد وپنجاهمین دوره‌ای است که توسط اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در سطح نیرو زمینی برگزار مینماید. هدف از برگزاری چنین دور‌هایی را افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی و واکسینه کردن و مصون کردن خانواده در برابر این آسیب‌ها دانست و تاکید کرد که مادران نقش بسیار بسزایی در تربیت فرزندان دارند؛ و باید فرزندانی را تربیت کنن که با الگو گرفتن از شهدا باعث سربلندی و افتخار ایران اسلامی باشند

آیین مراسم اختتامیه سومین دوره بصیرت روز سه شنبه مورخه ۹۸/۴/۵با حضور مسئولین لشگری و کشوری شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌گردد. شایان ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب بمنظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین خانواد‌ها و و نمایشگاه تبیین گام دوم انقلاب اسلامی برگزار میگردد .

 

 

انتهای پیام/د

دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر برگزار شد

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.