سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده شاخص استان اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با آغاز فصل تابستان در این استان آغاز می‌شود و هر سال شاهد استقبال خوب و مناسب دانش‌آموزان از این طرح در استان هستیم که امیدواریم امسال نیز شاهد این موضوع در استان باشیم.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان اردبیل اجرا می‌شود که در این طرح به کیفیت برنامه توجه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی از ۱۳ تیر امسال آغاز و تا پایان مردادماه در بقاع متبرکه مجری این طرح ادامه خواهد داشت که در این طرح برنامه‌های مختلفی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

ستوده تصریح کرد: کلاس‌های طرح نشاط معنوی در رشته‌های مسابقات قرآنی، ورزشی، اردو‌های تفریحی و زیارتی و فرهنگی، به کارگیری روحانیون اعزامی از قم و برپایی خیمه معرفت در چهار بقعه سطح استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به محتوای آموزشی طرح نشاط معنوی اظهار کرد: حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، برگزاری برنامه‌های تربیتی، اخلاقی، برگزاری اردو‌های فرهنگی و معرفتی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی در طرح تابستانی نشاط معنوی است.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.