سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول هیئت یاس کبود شهرستان مهدیشهر:

مراسم ظهر شهادت امام صادق (ع) در مهدیشهر برگزار می شود

منصور نورانیان گفت: مراسم ظهر شهادت امام صادق (ع) در مهدیشهر با حضور استاد غلامرضا سازگار پیرغلام حسینی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منصور نورانیان مسئول هیئت یاس کبود شهرستان مهدیشهر در جمع خبرنگاران، ازمیزبانی هیئت یاس کبود مهدیشهر از عزاداران در ساختمان کمیل این شهر خبر داد و گفت: با حضور استاد غلامرضا سازگار، ریاست خانه مداحان کشور و پیرغلام حسینی و شاعر پیشکسوت آیینی، با روضه خوانی و مداحی حاج محمدرضا بذری از مداحان برجسته کشوری در مهدیشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم ظهر شهادت امام صادق (ع) با حضور عرفان محمدی به عنوان مداح دیگر آیین ظهر شهادت امام صادق (ع) در مهدیشهر و علی شاهی به عنوان شاعر روز شهادت در این آئین به ارائه برنامه خواهند پرداخت.

نورانیان با بیان اینکه مراسم ظهر شهادت امام صادق (ع) در مهدی‌شهر، در محل هیئت یاس کبود، واقع در میدان امام رضا (ع) این شهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم ظهر شهادت امام صادق (ع) در مهدیشهر ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیره امام صادق (ع) در زمینه ترویج معارف دینی گفت: دورانی که این امام همام بود دوران نزاع بین بنی‌امیه و بنی‌عباس بود و از این فرصت بهترین استفاده را برای ترویج معارف دینی کرد و ما باید با بهره‌گیری از سیره امام صادق (ع)، سیره و سبک زندگی آن امام همام را در بطن جامعه و زندگی خود ترویج دهیم.

انتهای پیام / م

برگزاری عزاداری امام جعفر صادق در مهدیشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.