سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۹.۴ میلیون مترمربع چادرمشکی در شهرکرد

در سال گذشته ۹.۴ میلیون مترمربع چادر مشکی در شهرکرد تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، میرمحمدتقی دانایی هوشیار مدیرعامل شرکت نساجی حجاب شهرکرد گفت: این شرکت به عنوان تنها تولید کننده پارچه چادر مشکی در کشور، در سال گذشته ۹.۴ میلیون متر مربع پارچه تولید کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این واحد تولیدی ۱۰ میلیون متر مربع است، افزود: این میزان تولید در سال قبل نزدیک به ظرفیت اسمی بود که نشان دهنده تأمین به موقع مواد اولیه مورد نیاز این واحد است.

دانایی هوشیار اضافه کرد: پایش وضعیت واحد‌های صنعت نساجی و پوشاک مرتب انجام گرفت و رفع موارد و مشکلات احتمالی همواره در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت تولید پارچه مشکی گفت: همواره بحث تأمین مواد اولیه این واحد در اولویت کاری قرار گرفته است.

دانایی هوشیار ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ ارز، قیمت تمامی کالا‌های تولیدی افزایش یافته که پارچه چادر مشکی نیز مسلماً از این امر مستثنی نیست.

شرکت نساجی حجاب شهرکرد، اولین و تنها واحد تولیدی و صنعتی پارچه چادر مشکی در کشور است که در کیلومتر ۷ جاده شهرکرد به خوزستان، در نزدیکی روستای بهرام آباد قرار دارد.

این کارخانه با یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰ میلیون یورو سرمایه گذاری، در ۱۸ آبان سال ۹۵ با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمدرضا نعمت زاده وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ن

تولید پارچه چادر مشکی در شهرکرد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.