سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه آبادانی و پیشرفت شهرستان سرپل ذهاب توسط بنیاد مستضعفان

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای پروژه آبادانی و پیشرفت شهرستان سرپل ذهاب توسط بنیاد مستضعفان گفت : این پروژه توانمندسازی می‌تواند بسترساز تحول اقتصادی در سرپل ذهاب شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست امضا تفاهم نامه پروژه آبادانی و پیشرفت سرپل ذهاب توسط بنیاد مستضعفان با حضور دکتر سعیدی کیا گفت : امضای تفاهم نامه پروژه پیشرفت و آبادانی این شهرستان بی گمان یکی از برکات پرشمار سفر رهبر معظم انقلاب در رابطه ما مردم زلزله زده است.

وی گفت : این تفاهم نامه در راستای توانمندسازی مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در حوزه اقتصاد است و وظیفه بازسازی کماکان برعهده نهاد‌های دولتی قرار دارد.

وی تاکید کرد :مجموعه‌های دولتی با محوریت فرمانداری در این زمینه هماهنگی کامل با مجموعه بنیاد داشته باشند و موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه ارزشمند را برطرف کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: امروز اگر شاهد یک پیشرفت چشمگیر و افتخارآمیز در روند نوسازی مناطق زلزله زده هستیم؛ بی گمان یکی از دلایل آن کمک‌های بنیاد مستضعفان است.

بازوند افزود: سعیدی کیا یک مدیر نام آشنا در مناطق زلزله زده است که زحمات زیادی را روند بازسازی مناطق متقبل شده‌اند.

وی تصریح کرد: دکتر سعیدی کیا اولین مسئول در سطح ملی بود که ساعت ۷ صبح وارد مناطق زلزله زده شد و همانجا موضوع تامین سیمان رایگان بازسازی مناطق زلزله زده را متقبل شدند.

 

 

انتهای پیام/د

امضای تفاهم نامه پروژه پیشرفت و آبادانی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.