سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۵ میلیون ریالی خیر رفسنجانی در طرح با مهر تا مهر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت: خیر داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان ۲۵ میلیون ریال در طرح با مهر تامهر اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن امینی رنجبر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان با اشاره به این که مردم آسیب دیده از سیل اخیر در کشور نیازمند یاری و حضور گرم سایر مردم در نقاط مختلف کشور هستند، گفت: جمعیت هلال احمر در ساعات اولیه حادثه سیل در امر امدادرسانی به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

امینی رنجبر با اشاره به حضور فعال سازمان جوانان در نقاط سیل زده گفت: اعزام تیم‌های حمایت روانی (سحر) و اجرای برنامه‌های بشردوستانه با مشارکت و حضور اعضای این سازمان نشان از رشد و بالندگی اهداف بشردوستانه و عام المنفعه صلیب سرخ و هلال احمر در کشور است.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و اهمیت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تصریح کرد: کودکان و نوجوانان از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه در مواقع بحران و حوادث هستند که در خصوص مناطق سیل زده می‌بایست به این نکته توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح بامهر تامهر توسط سازمان جوانان افزود: اعضای جوانان پتانسیل  و ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای این طرح هستند و این توانمندی را در زلزله کرمانشاه و سیل‌های اخیر به به خوبی نشان داده اند.

حسن امینی افزود: یکی از خیرین داوطلب این جمعیت با هدف مشارکت در اجرای طرح بامهر تامهر ۲۵ میلیون ریال وجه نقد جهت تهیه و خرید کتاب و نوشت افزار به جمعیت هلال احمر اهدا کرد.

انتهای پیام/س

کمک ۲۵ میلیون ریالی خیر رفسنجانی در طرح با مهر تا مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.