سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصریان:

کسری اعتبارات ساخت سیل‌بر‌ها در حد امکان جبران می‌شود

معاون وزیر کشور گفت: کسری اعتبار ساخت سیل‌بر‌ها در حد امکان از محل منابع ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران جبران می‌شود.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   جواد ناصریان دبیر کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت کشور را برای تامین منابع مالی احداث سیل بر‌های جدید در خوزستان را برشمرد.

وی افزود: با پیگیری‌های قرارگاه، برای احداث کانال سیل بر مالح، میزان اعتبار قابل تامین از محل اعتبارات مبارزه با ریزگردها، توسط سازمان برنامه و بودجه و برای احداث کانال سیل بر خسرج، اعتبار مورد نیاز توسط وزارت نیرو با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور از محل جابجایی منابع و طرح‌های تملک دارایی‌های وزارت مذکور و اعتبارات عمرانی استان خوزستان با نظر استاندار تامین می‌شود.

معاون وزیر کشور افزود: بر اساس نتایج مذاکرات صورت گرفته، همچنین کسری اعتبار ساخت این سیل بر‌ها در حد امکان از محل منابع ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران جبران می‌شود و در نهایت مانده مورد نیاز از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.