سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول در شرکت سایپا خبر داد:

تحویل ۶۰ هزار خودرو به مشتریان در بهار امسال

گروه خودروسازی سایپا از نخستین روزکاری سال ۹۸ تا پایان خردادماه، بیش از ۶۰ هزار دستگاه انواع محصولات خود را به مشتریان تحویل داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ​ حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در کنار اجرای برنامه موفقیت‌آمیز رونق‌بخشی به جریان تولید و با برنامه ریزی مناسب، تسریع در تحویل خودرو به مشتریان در دستورکار قرار گرفت و گروه سایپا موفق شد در بهار امسال بیش از ۶۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل دهد.

به گفته وی بخشی از این خودروها، مربوط به تعهدات قبلی بوده و بخش دیگر آن برای پاسخ‌گویی به تعهدات مربوط به فروش فوری و تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: بهبود شرایط تولید با پرداخت تسهیلات ۴ میلیاردی به قطعه سازان/تحویل همه خودروهای معوق تا پایان سال


کاظمی گفت: برنامه تکمیل و تجاری‌سازی خودرو‌های دارای کسری قطعات پیشرفته در گروه خودروسازی سایپا به خوبی پیش می‌رود و در ماه‌های آتی روند عرضه خودرو به بازار و تحویل خودرو‌های معوق مشتریان نیز با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: براساس اولویت‌بندی‌های صورت‌گرفته و شناسایی مصرف‌کنندگان نهایی، روند عرضه خودرو را تا ایجاد آرامش کامل در بازار و جلب رضایت مشتریان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

روند عرضه خودرو تا ایجاد آرامش کامل در بازار و جلب رضایت مشتریان ادامه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.