سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش: برگزاری اردوی خارج از کشور بستگی به شرایط دارد/ از کمپ‌های خوب ایران استفاده می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سعی می‌کنیم طبق توصیه مسئولان عمل کنیم و برگزاری اردو در خارج از کشور شرایط را می‌سنجیم.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردوی این تیم برای فصل جدید اظهار کرد: برنامه ریزی شده است که اردوی پیش از فصل ما از ۱۵ تیرماه در کردان برگزار شود.

تابش درباره اینکه فدراسیون فوتبال تیم‌ها را از برگزاری اردو در خارج از کشور منع کرده است و بهتر نیست که اردوی‌های خود را در کمپ‌های داخل کشور برگزار کنید، بیان کرد: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان توصیه کردند که با توجه به شرایط خاص کشورمان اقدامی برای برگزاری اردوی خارج از کشور انجام ندهیم. به هر حال ما هم مثل همه سعی می‌کنیم که بنابر توصیه‌ها عمل کنیم، اما این موضوع بستگی به شرایط دارد.

مشکلاتی در برگزاری اردوی خارج از کشور وجود دارد

او ادامه داد: دعوتنامه‌ای جهت برگزاری اردو از یک کشور خارجی داریم، اما باید شرایط را بررسی کنیم و ببینیم برگزاری این اردو به نفع ما است. به هر حال مشکلاتی در برگزاری اردوی خارجی وجود دارد به همین دلیل مرحله اول اردوی خود را در کردان کرج برگزار می‌کنیم تا ببینیم شرایط به چه صورت می‌شود.

تنها بحث ارتفاع در کمپ‌های تمرینی مطرح نیست

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه کمپ‌های خوب تمرینی در ایران هست و آیا آشنایی با این کمپ‌ها دارید، گفت: کردان یکی از کمپ‌های تمرینی و اردویی خوب در ایران است و امکانات خوبی هم دارد و ما به طور معمول از این کمپ استفاده می‌کنیم. البته اطلاعی از سایر کمپ‌ها نداریم و دوست داریم که این کمپ‌ها را به ما معرفی کنید. به هر حال فقط بحث ارتفاع در برگزاری اردو در کمپ‌ها مطرح می‌شود که این درست نیست. به نظرم علاوه بر بحث ارتفاع باید یک کمپ امکانات خوب داشته باشد تا تیم آماده بازی‌ها شود. همچنین یک کمپ خوب باید زیر ساخت‌های خوبی از جمله استخر و بدنسازی مجهزی داشته و از لحاظ آب و هوایی مناسب برای برگزاری اردو باشد. اگر کمپ‌های خوبی در ایران باشد به طور حتم از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

از عملکردمان در نقل و انتقالات رضایت داریم

تابش درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان بیان کرد: تمرینات ما از اول تیرماه شروع شد و اگر قرار باشد که از ۱۲ مرداد ماه لیگ نوزدهم شروع شود به طور دقیق ۴۳ روز زمان تا آغاز بازی‌ها داریم و این مدت حداقل زمان برای آماده شدن است. به هر حال فصل پرفشاری را پیش رو داریم چرا که باید در ۳ جام شرکت کنیم. همچنین با نظر کادر فنی و قلعه نویی سرمربی تیم تمرینات خود را شروع کردیم تا با آمادگی وارد مسابقات شویم.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما بازیکنان خوبی گرفتیم و از عملکرد خود راضی هستیم و ۲ - ۳ نفر دیگر هم جذب می‌کنیم. حداقل ۷ - ۸ هفته زمان برای آماده سازی باید در اختیار داشته باشیم و به نظرم اگر اکنون هم شروع کنیم دیر است.


بیشتر بخوانید:

سبد خرید سپاهان مملو از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال ایران

پایان قرارداد ۱۲ بازیکن برای سپاهان دردسر ساز شد

منصوری به سپاهان پیوست


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.