سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش مطرح کرد؛

بهبود وضعیت آموزشی در استان‌های کمتر برخوردار/ راه‌اندازی ۳۲ هزار پایگاه طرح اوقات فراغت

کاظمی گفت: امسال حدود ۳۲ هزار پایگاه طرح اوقات فراغت با ۱۰۰ برنامه علمی، پرورشی، ورزشی و اردویی برای بهره‌مندی دانش آموزان کشور اجرا می‌شود.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: عدالت آموزشی بخشی از مهم‌ترین رویکرد‌های وزارت آموزش‌وپرورش است.

وی با اشاره به اینکه بهبود وضعیت آموزشی در استان‌های کمتر برخوردار به‌ویژه سیستان و بلوچستان در دستور کار وزارت آموزش‌وپرورش است، افزود: اعتبارات خاص برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی و پرورشی در این استان دیده‌شده است.

کاظمی مهم‌ترین کارکرد آموزش‌وپرورش استان را ایجاد وحدت بیان کرد و گفت: در این راستا بهبود وضعیت آموزشی در استان‌های کمتر برخوردار

معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان را از استان‌های موفق کشور در امر آموزش‌وپرورش دانست و ادامه داد: ضروری است با تلاش همگان گام‌های بهبود شاخص‌های آموزشی این استان هر چه سریع‌تر پیموده شود.

وی گفت: امسال حدود ۳۲هزار پایگاه طرح اوقات فراغت در قالب ۳۵ محور و بیش از ۱۰۰ برنامه علمی، پرورشی، ورزشی و اردویی برای بهره‌مندی دانش آموزان کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.