سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپل ذهاب پایلوت اجرای طرح اشتغالزایی در کشور

معاون اشتغال و خودکفایی امداد استان کرمانشاه گفت: با توجه استعداد شهرستان سرپل زهاب در زمینه پرورش مرغ بومی تخم گذار بعنوان پایلوت این طرح در کشور انتخاب شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،جلیلیان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته  امداد استان کرمانشاه   با بیان اینکه سرپل ذهاب پایلوت اجرای طرح مرغ تخم گذار درکشور می‌شودگفت: با توجه به اینکه امسال ۵۰ درصد از تسهیلات اعطایی اشتغالزایی در قالب طرح رهبران شغلی پرداخت می‌شود.

وی افزود: با توجه استعداد شهرستان سرپل زهاب در زمینه پرورش مرغ بومی تخم گذار بعنوان پایلوت این طرح در کشور انتخاب شده است.
جلیلیان بیان  کرد: در مرحله اول این طرح آزمایشی ۱۰۰ مددجو تحت حمایت با دریافت تسهیلات آشتغالزایی با حمایت رهبرشغلی اقدام به اجرایی طرح می‌نمایند که در صورت موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در اختیار مددجویان روستایی سراسر کشور قرار می‌گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی امداد استان کرمانشاه ادامه داد: در این طرح رهبر شغلی از نقطه شروع تا پایان اجرای طرح و در زمان اجرا همراه و پشتیبان مجری خواهد و از تهیه ملزومات گرفته تا خرید محصول تولیدی مددجو را مورد حمایت قرار می‌دهد.


انتهای  پیام/ ز

سرپل ذهاب پایلوت اجرای طرح مرغ تخم گذار درکشور می‌شود

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.