سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی تولید ۱۰۰ هزار و خرید ۸۵ هزار تن گندم

مدیر جهاد کشاورزی سنقرو کلیایی ازپیش بینی تولید ۱۰۰ هزار و خرید ۸۵ هزار تن گندم در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، کلوند مدیر جهاد کشاورزی سنقرو کلیایی هم ازپیش بینی تولید ۱۰۰ هزار و خرید ۸۵ هزار تن گندم در این شهرستان خبر داد و گفت مقدار ۱۵ هزار تن برای مصرف خود کشاورزان است.

فرماندار سنقرو کلیایی از بازدید از مزارع گندم و انجام اطلاع رسانی از طریق جهاد کشاورزی و بخشداری‌ها در خصوص ضرورت مبارزه با سن زدگی گندم و کنترل آن با پای کار آمدن کشاورزان خبر داد.

محمد ناصر معصومی زاده با اشاره به اهمیت سلامت فنی کمباین‌ها گفت: این ماشین آلات بایستی معاینه فنی داشته باشند و مورد تایید کارشناسان ذیربط باشد.

وی همکاری دستگاه‌های ذیربط از قبیل جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و کنترل قیمت حمل و پرداخت به موقع وجه گندم و احترام و تکریم کشاورزان با در نظر گرفتن برخی امکانات رفاهی در مراکز خرید ورعایت ساعت کارآن‌ها را مورد تاکید قرار داد.

مدیر کل غله و بازرگانی استان هم از تمهیدات لازم در جهت پرداخت به موقع وجه گندم به کشاورزان خبر داد و گفت:دقت درهنگام تحویل گندم الزامی است تا تفاوت گندم‌های با کیفیت بالا و کیفیت کمتر مشخص گردد.

وی تلاش در جهت حمایت از کشاورزان در بحث خرید گندم را ضروری دانست و گفت: تمهیدات لازم در خصوص اختلاط گندم در کارخانه آرد، جلوگیری از برداشت وجه گندم به جای بدهی به بانک، ترانزیت گندم به سایر شهرستان‌ها و... اندیشیده شده است.

انتهای  پیام/ز

 

 

ضرورت مبارزه با سن زدگی گندم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.