سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی همزمان با پایان مهلت دو هفته‌ای اعلام کرد:

استاندارد نبودن راهکارهای خدمات پشتیبانی/ توجیهات شرکت‌های خدمات ارتباطی قابل قبول نیست

وزیر ارتباطات نوشت: توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با بیان لزوم بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی، به پایان مهلت در نظر گرفته‌شده برای این شرکت‌ها اشاره کرد و تأکید کرد توجیهات مدیران شرکت‌ها در این خصوص قابل قبول نیست.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد. توجیهات مدیران شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست. باید بیشتر تلاش کنند، هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند. چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روالها شدند، ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می‌کنیم.....

.....وقتی در سال گذشته، ۴۸۰میلیون تماس تنها بامراکز تماس یک شرکت برقرار شده است، این یعنی اولا کیفیت سرویس آن شرکت مطلوب نیست، دوم راهکارهای خدمات پشتیبانی استاندارد نیست، بگذریم که در برخی شرکتها یک‌سوم حقوق پرسنل پایمال شده. حرکت شروع شده، باید جدی‌تر ادامه یابد.
#گزارش_به_مردم

گفتنی است؛ آذری جهرمی پیش‌تر مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده بود تا در مدت تعیین شده وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.


بیشتر بخوانید:فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به رگولاتوری برای بهبود خدمات پشتیبانی مخابرات


 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار رشته‌ توییتی از تماس تلفنی با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر به صورت ناشناس نوشت و کیفیت پاسخ‌گویی را نامناسب ارزیابی کرد.


بیشتر بخوانید: واکنش مدیرعامل مخابرات به انتقاد آذری جهرمی از کیفیت پشتیبانی این شرکت


آذری جهرمی در ادامه توئیت خود در ۱۸ خرداد ماه تاکید کرده بود که تنها دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا پشتیبانی مخابرات  این روند را اصلاح کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.