سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه ای برای توسعه زیر ساخت های صنعتی اروند

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به منظور توسعه زیرساخت های صنعتی اروند خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت : در نشستی که صبح امروز با حضور اسماعیل زمانی مدیرعامل این سازمان و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد ؛ به این امر تاکید شد که توسعه شهرک‌های صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران رونق تولید را به دنبال دارد.

وی افزود : مقرر شد تفاهم نامه ای با همین محوریت بزودی در سفر محسن صالح‌نیا به منطقه آزاد اروند در راستای کاهش موانع پیش‌رو و تحقق اهداف شهرک‌های صنعتی بسته شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد : در این دیدار از روند اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا این سازمان در حوزه زیرساختی شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر گزارشی به معاون وزیر صمت ارائه شد.

موسوی گفت : در این نشست همچنین در خصوص موضوعاتی مانند واگذاری زمین ، صدور پروانه ساخت ، پایان کار و مجوز های تاسیس و بهره برداری به توافق رسیدیم.

وی در خصوص اراضی که در اختیار منطقه آزاد اروند و شهرک های صنعتی استان خوزستان است نیز افزود: تصمیم بر این شد ؛ که این موضوع با پیگیری های کارشناسی و حقوقی بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/ د

توسعه زیرساخت های صنعتی اروند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.