سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی فنی ب ام و سری ۲ کروک

ب‌ام‌و با همان استراتژی که به خلق سری ۴ منجر شد، سری ۲ را به خانواده‌اش اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ب‌ام‌و با همان استراتژی که به خلق سری ۴ منجر شد، سری ۲ را به خانواده‌اش اضافه کرد؛ بدین معنی که مدل‌های کوپه و کانورتیبل سری ۱، از سال ۲۰۱۴ به بعد، در قالب سری ۲ به بازار جهانی عرضه شدند.
 
 
البته فروش جهانی سری ۲ کانورتیبل یکسال دیرتر از سری ۲ کوپه آغاز شد. این آلمانی تنها در سقف جمع‌شونده با مدل کوپه‌اش متفاوت است و تغییر مهم دیگری میان این دو برادر وجود ندارد.
 
 
سقف هاردتاپ این خودرو، در سرعت‌های کمتر از ۵۰ کیلومتر برساعت قابلیت باز و بسته‌شدن دارد. همچنین وجود این سقف باعث شده که حجم صندوق عقب خودرو حدود ۵۵ لیتر کمتر از سری ۲ کوپه باشد و به عدد ۳۳۵ لیتر برسد. خانواده سری ۲ از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷، بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه فروش داشت که میزان فروش مدل کانورتیبلش تقریبا نصف فروش مدل کوپه است.
 
 
نکته جالب‌تر اینکه هرچند تنها خط تولید سری ۲ در شهر لایپزیگ است، اما آلمانی‌ها، سومین بازار فروش آن را دارند. آمریکا اولین و بریتانیا دومین بازار بزرگ سری ۲ در جهان هستند.
 
آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.