سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر بورس منطقه‌ای همدان خبر داد:

داد و ستد بیش از ۳۹۰ میلیون سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل بورس در پایان خردادماه معادل ۲۳۴,۸۷۹ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۱۹,۷۸۸ واحد افزایش یافت و شاخص کل فرابورس نیز با ۳۳۴ واحد افزایش به ۲,۹۷۸ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری مدیر بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: در خردادماه امسال تعداد ۳۹۰ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۱۴۷ سهم متعلق به ۵۱۶ شرکت به ارزش ۱۳۷۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۳۱ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد که ۵۱ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۷۶ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۳۰۲ ریال بوده که نسبت به اردیبهشت‌ماه، ۹ درصد افزایش داشته است همچنین در این ماه، ۲۷۳ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

اسکندری ادامه داد: در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک تجارت و پلی پروپیلن جم به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در خردادماه ۷۰ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند و ۵۰ نفر نیز در کارگاه‌های آموزشی بورس حضور یافتند.

انتهای پیام/د.ا

افزایش شاخص بورس و فرابورس در همدان

 

برچسب ها: بورس ، معاملات ، سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.