سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران مطرح کرد؛

امکان بررسی تعداد طبقات و سطح اشغال به ملک در سامانه طرح تفضیلی

گلپایگانی گفت: مالکین می‌توانند با مراجعه به سامانه ببینند که از لحاظ تعداد طبقات سطح اشغال و عقب نشینی تا چقدر مجاز هستند.

 عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های سامانه طرح تفصیلی در حال تکمیل است و تا آخر سال به اتمام می‌رسد، گفت: در این سامانه مالکین املاک می‌توانند شرایط ساخت ملک خود را از لحاظ تعداد طبقات، سطح اشغال، عقب‌نشینی و عوارض مشاهده کنند.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران با بیان اینکه مالک در این سامانه می‌تواند نوع کاربری‌های مجاز خود را مشاهده کنند، اظهار کرد: با مراجعه به این سامانه می‌توان متوجه شد که بر اساس ضوابط هر ملک تا چند طبقه مجاز به ساخت است.

وی با بیان اینکه مالک در حال حاضر هم می‌تواند با شماره پرونده وارد سامانه طرح تفصیلی شود و همه شرایط خود را ملاحظه کند اظهار کرد: ما می‌خواهیم بررسی‌ پارسل‌ها قابل مشاهده باشد و در حال حاضر هم همکارانمان در معاونت فاوای شهرداری در حال تکمیل سامانه هستند.


بیشتر بخوانید: ممنوعیت انتقال سند برای ساختمان‌های متخلف/ بناهای غیرقانونی از دریافت انشعابات شهری محروم می‌شوند


گلپایگانی تصریح کرد: برخی زیرساخت‌ها هم برای این سامانه نیاز است، چنانچه برای طرح تفصیلی نیاز به نقشه یک صدم تهران داریم که در حال حاضر آن را نداریم و از نقشه یک هزارم استفاده می‌کنیم، اما در مجموع در حال رفع نواقص هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار شهری ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.