سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۹۰۰ برنامه فرهنگی و کتابخوانی در اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی و کتابخوانی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با مشارکت اداره کل بهزیستی و کتابخانه‌های عمومی استان، کتابخانه عمومی مشارکتی بهزیستی اردبیل در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی از اتمام مراحل بررسی و اخذ مجوز افتتاح کتابخانه عمومی مشارکتی بهزیستی اردبیل از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این کتابخانه تعداد کتابخانه‌های عمومی و مشارکتی استان به ۷۸ باب خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی و کتابخوانی در سطح کتابخانه‌های عمومی در طول سال بیان کرد: جشنواره‌های مختلف در حوزه‌های مختلف فرهنگی در سطح ملی در دستور کار این نهاد فرهنگی قرار دارد.

رضاقلیزاده با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به افزایش قابل توجه شرکت کنندگان نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این جشنواره تا ۱۵ تیرماه تمدید شده است و بعد از پایان جشنواره آمار نهایی تعداد شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

راه اندازی کتابخانه عمومی مشارکتی بهزیستی در اردبیل

برچسب ها: بهزیستی ، کتابخوانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.