این همکاری در راستای ارائه سرویس های مبتنی بر فناوری، توسعه و راه اندازی خدمات نوین، بازاریابی و بهره برداری از سامانه های برخط (وب سرویس) کدپستی و نشانی مکان محور خواهد بود.
براساس این گزارش، شرکت ملی پست در نظر دارد تا پس از شناسایی شرکت های فعال در این حوزه، ضمن واگذاری نمایندگی شرکت ملی پست به آنها، بازاریابی و بهره¬برداری از وب سرویس-های کدپستی و نشانی مکان محور (GNAF) را توسعه دهد.
شرکت های برگزیده پس از انعقاد قرارداد مشارکتی با شرکت ملی پست، می توانند نسبت به شناسایی شرکت های بخش خصوصی یا دولتی اقدام و پس از تأیید پست، قرارداد بهره¬برداری منعقد نموده و با استفاده از وب سرویس های استعلام کدپستی و نشانی مکان محور، سرویس ارائه کنند.
همچنین، شرکت هایی که به نمایندگی پست انتخاب می شوند، تنها از وب سرویس های موجود در این شرکت بهره برداری نموده و حق هیچ گونه ذخیره سازی داده ها و اطلاعات را نخواهند داشت.
انتهای پیام/