سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر انتشار آلودگی در کرمانشاه

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت : سیر انتشار آلودگی کرمانشاه با یکی از دانشگاه های کشور در قالب طرحی در دست اجرا داریم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،ولی زاده معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سیر انتشار آلودگی کرمانشاه را با یکی از دانشگاه های کشور در قالب طرحی در دست اجرا داریم، گفت : در حوزه صنایع و ترافیک میزان آلودگی ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت : قرار است سیر انتشار آلودگی را در کرمانشاه با کمک آن دانشگاه بررسی کنیم، داده ها را استخراج نماییم و برای تصمیم گیری به تصمیم گیران عالی رتبه ارجاع دهیم.

ولی زاده افزود: این طرح برای اولین بار است که در کرمانشاه انجام می شود و از آنجایی که کرمانشاه تبدیل به کلانشهر شده تصمیم گیری در ارتباط با این کلان شهر در مرکز انجام می شود.

وی در ادامه از ریزگردها به عنوان یکی از مشکلات و منشاء های آلودگی در استان نام برد و گفت: مرکز ملی مبارزه با ریزگردها در کشور با مسئولیت سازمان محیط زیست ایجاد شده است.

وی افزود: کاری که در استان در مورد ریزگردها کردیم شناسایی و بررسی منشأهای داخلی ریزگردها است و از طرفی باید از وضعیت‌های نامطلوبی که بعدها امکان دارد ایجاد شود، پیشگیری کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی حوزه صنایع و ترافیک میزان آلودگی ها

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.