سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان قم عنوان کرد؛

هر روستا یک طرح برنامه کمیته امداد در حوزه اشتغال است/ ۷۱۶۵ خانوار به شمار مددجویان کمیته امداد در استان قم اضافه شدند

میرشکار گفت:در هفت روستای استان قم در سال جاری هفت طرح ویژه اشتغال زایی از جمله پرورش زالو و پرورش کرم ابریشم اجرا می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به افزایش تعداد مددجویان کمیته امداد استان قم گفت: در ۶ ماه گذشته هفت هزار و ۱۶۵ خانوار به تعداد مددجویان این نهاد در استان اضافه شدند و اکنون میزان ورودی مددجو به کمیته امداد استان قم بیشتر از تعداد خروجی مددجو است، معضلاتی همچون طلاق، تعداد مددجویان این نهاد در استان را افزایش داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود:مددجویان این نهاد در استان، زیرپوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند، این مددجویان بیمه تکمیلی دارند و در بحث دارو و بستری، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: با ۱۴ موسسه خیریه بزرگ در استان قم هماهنگی لازم را انجام دادیم تا در ارائه خدمات نیازمندان با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم.

میرشکار هر روستا یک طرح را برنامه کمیته امداد در حوزه اشتغال دانست و تصریح کرد: در هفت روستای استان قم در سال جاری هفت طرح ویژه اشتغال زایی از جمله پرورش زالو و پرورش کرم ابریشم اجرا می‌کنیم که اعتبارات این طرح‌ها از محل تسهیلات اشتغال روستایی و تسهیلات کمیته امداد تامین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم یادآورشد: با هماهنگی سپاه ۱۸۵ منزل برای مددجویان کمیته امداد در مناطق سیل زده لرستان می‌سازیم و ۱۰۰ مورد تعمیر مسکن برای مددجویان را هم در آن مناطق خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اضافه شدن ۷۱۶۵ خانوار به شمار مددجویان کمیته امداد در استان قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.