سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی کیا: حضور شیرازی به عنوان متصدی انتخابات هیئت فوتبال تهران درست نیست

مدیرعامل سابق باشگاه راه آهن گفت: شیرازی در زمان قانونی انتخابات را برگزار نکرد و در حال حاضر نباید متصدی برگزاری این انتخابات باشد.

صادق رئیسی کیا مدیرعامل سابق باشگاه راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کناره گیری اش از انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اظهار کرد: هدفم از حضور در این انتخابات این بود که این هیئت استانی قدرتمند باشد و افراد بیشتری در این انتخابات شرکت کنند و انتظار داشتیم در بررسی تایید صلاحیت‌ها دقت بیشتری صورت بگیرد.

رئیس کیا ادامه داد: امیدوار بودم که رضا گلمحمدی مدیر کل امور ورزش استان تهران در جهت دفاع از حقوق نامزد‌ها نقش بیشتری در این دوره داشته باشد و انتظار داشتیم تا در این دوره، رقابت‌ها شکل جدی و البته واقعی داشته باشد. این شرایط فراهم شد و مسئولان فدراسیون هم تلاش‌های خودشان را انجام دادند.

نامزد انتخابات هیئت فوتبال استان تهران افزود: از فدارسیون فوتبال هم افرادی حضور داشتند و مهدی تاج هم دستور داده بود که بررسی‌های دقیقی در این انتخابات صورت بگیرد. در این دوره از انتخابات در خصوص دقت در برگزاری انتخابات و بررسی مدارک نسبت به دوره‌های گذشته شرایط بهتری داشتیم.

شیرازی نباید انتخابات هیئت فوتبال استان تهران را برگزار کند

او درخصوص نقش حبیب الله شیرازی در این انتخابات خاطرنشان کرد: می‌خواستیم که شیرازی متصدی برگزاری این انتخابات نباشد و در تلاش هستیم تا او از این سمت کنار برود تا انتخابات با شائبه درگیر نباشد. از لحاظ حرفه‌ای کسی که مثل دیگر نامزد‌ها در انتخابات شرکت می‌کند و در انتخابات نیز ذی نفع است، خودش متصدی برگزاری انتخابات نباید باشد.

به دنبال تغییرات در هیئت فوتبال استان تهران هستیم

او ادامه داد: شیرازی در اسفند ۹۷ مسئولیتش در هیئت استان تهران به پایان رسیده بود و باید انتخابات را برگزار می‌کرد، اما الآن که دوران تصدی او به پایان رسیده است انتظار می‌رود که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای یک سرپرست برای هیئت انتخاب شود و او این انتخابات را برگزار کند. این هیئت نیاز دارد تا در این زمان دچار تغییراتی شود. الآن هم به همراه بزرگتر‌ها و دیگر اعضای مجمع به دنبال این هستیم تا در این هیئت یک تغییرات خوبی را شاهد باشیم.

همه چیز را در رسانه‌ها مطرح کردم

او در خصوص اینکه گفته می‌شود انتخابات از سوی فدراسیون فوتبال در حال مهندسی شدن است تا گزینه فدراسیون در این انتخابات رای بیاورد تصریح کرد: من به چنین چیزی اعتقاد ندارم و هر یک از نامزد‌ها در تلاش هستند تا در فضایی سالم دیدگاه‌های خود را مطرح کنند و به ارائه برنامه‌ها و ایده‌های خود بپردازند. البته شاید من هم در جریان بررسی صلاحیت‌ها و مدارک اشکالاتی دیده باشم که آن را طرح کردم و با رسانه‌ها در میان کذاشتم و اگر هم اشکالی وجود داشته باشد مسئولان بررسی می‌کنند و من اعتقادی به مهندسی شدن انتخابات هیئت استان تهران ندارم.


بیشتر بخوانید:

رای کمیته اخلاق درباره فینال جام حذفی هفته آینده اعلام می‌شود

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با نماینده ولى فقیه در آذربایجان شرقى

زمان آبادی: انتشار فیلم توهین‌آمیز نشانه ترس تیم کره‌جنوبی بود/ داغ برد ایران را به دل آن‌ها می‌گذاریم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.