سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر برق شهرستان دره شهر:

برق روستای ورکمره در بخش ماژین وصل است

مدیر برق شهرستان دره شهر گفت: برق روستای ورکمره در بخش ماژین وصل شده و ترانس برق این روستا تجهیز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛لطف الله خدایاری مدیر برق شهرستان دره شهر گفت: سیل اخیر سبب تخریب کامل شبکه فشار متوسط هوایی و ترانس برق روستای ورکمره ماژین دره‌شهر شد و شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت موقت از روستای شوره برق این روستا را تامین کرد.
خدایاری افزود: سیل اخیر سبب تخریب کامل شبکه فشار متوسط هوایی و ترانس برق روستای ورکمره ماژین دره‌شهر شد و شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت موقت از روستای شوره برق این روستا را تامین کرد.

وی بیان کرد: با توجه به عدم اعتبار کافی برای جبران این خسارت شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از محل اعتبارات داخلی برقراری شبکه را در این روستا به مناقصه گذاشته است که پس از طی کردن تشریفات قانونی در این راستا اقدام خواهد شد.

مدیر برق دره شهرادامه داد: تاکنون قطعی برق در این روستا گزارش نشده است، اما به دلیل فاصله زیاد شبکه برق روستا‌های ورکمره و شوره امکان ضعیف بودن برق وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان سیل فروردین سال‌جاری ۵ روستای ماژین دره شهر با مشکل برق مواجه شدند که از طریق شبکه برق لرستان و ماژین و عبور از عرض رودخانه سیمره مشکل این روستا‌ها در کمترین زمان ممکن رفع شد.

انتهای پیام/با

ترانس برق  روستای ورکمره  ماژین تجهیز می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.