سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی دقیقا متناسب بر بیانیه گام دوم انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی دقیقا متناسب بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:ماموریت سازمان تبلیغات در دوره جدید تبلیغ اسلام ناب و مهندسی زیست بوم فرهنگی انقلاب است.

وی با بیان اینکه در دوره جدید ماموریت سازمان نگاه مردم سالاری فرهنگی در حوزه دین است گفت: توجه به نقش مردم در تبین و ترویج اسلام ناب به عنوان راهبرد اصلی این سازمان است.

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه همه فعالیت‌های سازمانی در عرصه‌ها مختلف برخورداری از پیوست احتماعی است افزود:بحث پیوست اجتماعی تبلیغ دین به عنوان یک راهبرد و راهکار می‌باشد که درسازمان به ان توجه خاصی شده است.

به کفته صفی یاری یک رویکرد مهم دیگر که در اولویت سازمان قرار خواهد گرفت، بحث اجرای برنامه‌ها به صورت محله محور خواهد بود.

وی گفت در چهار سال گذشته بیشترین فعالیت سازمان مربوط به زن وخانواده بود که در رویکرد جدید هم در اولویت کاری این سازمان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۷۵ هزار ۲۳۰ نفر مبلغ و مبلغه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر‌ها و روستا‌ها برای پیش گیری از آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته فعالیت کرده اند.

وی همچنین ازفعالیت ۱۲۰ گفتمان دینی در سه بخش دانش آموزی /دانشجوی و حوزوی این سازمان خبر داد.

صفی یاری با بیان اینکه در حوزه گفتمان‌های دینی نیز برنامه‌های مدونی تدارک دیده شده است، گفت: در حوزه آموزش قرآن کریم ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر در دوره‌های سازمان تبلیغات اسلامی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ر


اعلام رویکرد‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت سال روز تاسیس این سازمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.