سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقیان: برنامه ریزی لازم برای برپایی اردو در ترکیه انجام دادیم/ صحبتی با استقلالی‌ها نداشتیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است و اردوی خود را در ترکیه برگزار می‌کنیم.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم اظهار کرد: مصطفی دنیزلی برای انتخاب بازیکنان خارجی، تعیین دستیاران خارجی، بررسی کمپ تمرینی، هماهنگی برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ترکیه‌ای راهی ترکیه شده است. همچنین با نظر دنیزلی بازیکن جذب می‌کنیم و بیش از ۸۰ درصد از خرید‌های ما هجومی خواهند بود.

او درباره اینکه فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها درخواست کرده است اردویشان را در خارج از کشور برگزار نکنند، گفت: به هر حال ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام دادیم و قرار است در ترکیه اردوی خود را برگزار کنیم.

وضعیت استوکس تا آخر هفته مشخص می‌شود

صادقیان درباره وضعیت استوکس مهاجم خارجی تراکتور بیان کرد: ما جذب بازیکن و تمدید قرارداد‌های بازیکنان را با نظر دنیزلی انجام می‌دهیم. در مورد استوکس همه مسائل را در نظر می‌گیریم و در نهایت آخر هفته تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره فسخ قرارداد دوسانتوس اظهار کرد: دنیزلی بازیکنی می‌خواهد که در بدو ورود بتواند بازی کند، اما مدیربرنامه دوسانتوس اعلام کرد که این بازیکن ۲۰ روز باید نرم دوی کند تا آماده بازی‌ها شود. همین موضوع باعث شد قرارداد این بازیکن را فسخ کنیم.

دنیزلی از بازیکنان جدید رضایت دارد

او درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان جدید را دنیزلی نمی‌خواهد بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و بازیکنانی که کمیته فنی انتخاب کرده را دنیزلی هم تایید کرده است و از آن‌ها رضایت دارد.

صادقیان درباره وضعیت اخباری دروازه‌بان این تیم گفت: وضعیت یکسری از بازیکنان ما هنوز مشخص نشده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. اگر دنیزلی خواستار حفظ برخی از بازیکنان از جمله اخباری باشد به طور حتم فصل آینده هم در تیم می‌مانند، در غیر این صورت به تیم دیگری می‌روند.

پیشنهاد ۲ میلیاردی برای صدور رضایت نامه اخباری صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه استقلالی‌ها برای جذب اخباری باید ۲ میلیارد تومان بپردازند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و صحبتی با اخباری و باشگاه استقلال در این زمینه نداشتیم و چنین پیشنهادی هم ندادیم.

او درباره وضعیت دستیاران خارجی دنیزلی تصریح کرد: دنیزلی ۳ - ۴ دستیار خارجی در نظر دارد که قرار است در ترکیه با آن‌ها صحبت کند و در نهایت ۲ مربی را انتخاب کند. به هر حال دنیزلی مربی کارکشته‌ای است و به کسب قهرمانی در فصل جدید فکر می‌کند.


بیشتر بخوانید:

واکنش بازیکنان جدید تراکتورسازی بابت کنار گذاشتن از این تیم

زنوزی: دلالی در تراکتورسازی معنا ندارد/ همه تصمیمات در تیم با نظر دنیزلی است

دنیزلی: دوسانتوس را به علت مصدومیت نخواستم


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.