سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی بیش از ۲۱۵۰ حرفه در اصفهان

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به تعیین تکلیف مشاغل مزاحم، تاکنون بیش از ۲۱۵۰ حرفه در اصفهان ساماندهی شده است.

محمد مجیری مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص ضرورت ساماندهی مشاغل عنوان کرد: بعضی از اصناف و مشاغل با فعالیت در شهر ممکن است برای شهروندان مزاحمت‌هایی از قبیل آلودگی صوتی، ترافیک و نازیبایی‌های بصری به دنبال داشته باشند که باید ساماندهی شوند.

وی در خصوص طبقه بندی انواع مشاغل مزاحم اظهار کرد: این مشاغل درسه گروه سبز، زرد و قرمز دسته بندی می‌شوند و گروه اول یعنی مشاغل سبز می‌توانند در شهر به فعالیت بپردازند.

مجیری ادامه داد: مشاغل زرد باید در حریم شهر‌ها و با رعایت ظوابط و قوانین فعالیت کنند و مشاغل قرمز به دلیل ایجاد مزاحمت‌هایی برای شهروندان، باید در خارج شهر مستقر شوند.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به مزاحمت بعضی از این مشاغل در مناطق شهرداری اشاره کرد و گفت: در مناطق ۲ شهرداری کارگاه‌های مصالح ساختمانی و سرامیک و در منطقه ۴ شهرداری کارگاه‌های نساجی، در میان بافت مسکونی قرار داشته و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.

مجیری از ساماندهی کلینیک‌های خودرو و واحد‌های خشکبار خبر داد و گفت: راه اندازی کلینیک خودرو با ارائه تمام خدمات خودرویی و هم‌چنین ایجاد سوله‌های خشکبار در میدان مرکزی میوه و تره بار و انتقال واحد‌های خشکبار سطح شهر به آن مکان، نمونه‌هایی از اقدامات این سازمان است.

وی افزود: احداث شهرک سلامت اصفهان و انتقال کلینیک‌ها و پارا کلینیک‌ها به این شهرک نمونه‌ی دیگری است که شهروندان با مراجعه به این شهرک نه تنها دغدغه ترافیک و یافتن جای پارک را نخواهند داشت، بلکه می‌توانند تمامی خدمات پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی را به صورت یکجا دریافت کنند.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به تعیین تکلیف مشاغل مزاحم، تاکنون بیش از ۲۱۵۰ حرفه در اصفهان ساماندهی شده است.

 

انتهای پیام/س

اقدامات سازمان مشاغل شهری شهرداری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.