سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور اطفاء حریق یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در مهریز اجرا شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری مهریز گفت: مانور اطفاء حریق با هدف آمادگی کامل پرسنل نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی برای جلوگیری از آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد,  سید علی باقری، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: هدف از اجرای مانور اطفاء حریق یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ارزیابی توانایی‌های پرسنل و نیرو‌های یگان حفاظت در اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع، آمادگی پرسنل و چگونگی مدیریت بحران در هنگام حریق، فراهم کردن تجهیزات در حالات اضطراری و رفع نواقص احتمالی را از اهداف برگزاری این مانور بیان کرد.

باقری ضمن ابراز رضایت از هماهنگی و عملکرد یگان حفاظت در اطفای حریق مراتع، تصریح کرد: متأسفانه هر ساله شاهد آتش‌سوزی در مراتع سطح شهرستان مهریز هستیم و برگزاری چنین مانور به شناسایی نقاط ضعف و قوت پرسنل این اداره در مواجه با آتش سوزی‌های احتمالی کمک و باعث هماهنگی و رفع نواقصات در حوادث واقعی بسیار مفید است.

باقری با اشاره به نقش مهم مردم محلی در جلوگیری از گسترش آتش سوزی در مراتع، افزود: از روستاییان، بهره برداران، دهیاران و شورا‌های عزیز روستا‌ها درخواست داریم تا نسبت به آتش سوزی در مراتع حساسیت نشان داده و با مشاهده آتش سوزی حتما مراتب را با شماره تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ص

اجرای مانور اطفاء حریق یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان مهریز 

برچسب ها: حوادث ، منابع طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.