سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک آمریکایی آفریقایی‌تبار هدف ۳۴ گلوله نیرو‌های امنیتی کالیفرنیا قرار گرفت!

یک مرد غیرمسلح در ایالت کالیفرنیای آمریکا هدف ۳۴ گلوله دو نیروی امنیتی قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد یک مرد غیرمسلح در شهر ویلوبروک (Willowbrook) ایالت کالیفرنیای آمریکا هدف ۳۴ گلوله دو نیروی امنیتی قرار گرفت و کشته شد.

«رایان توییمان» یک آمریکایی آفریقایی تبار ۲۴ ساله بود که هدف ۳۴ گلوله نیرو‌های امنیتی قرار گرفت و از شدت جراحت‌های وارده و "اعمال بیش از حد زور" در بیمارستان از پا درآمد.

چند هفته‌ای بود که نیرو‌های امنیتی در جستجوی فرد قربانی بودند. وی مظنون به در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه بود. نیرو‌های پلیس به محض دیدن خودرو این فرد در پارکینگ، به خودرو نزدیک شدند تا بتوانند کنترل آن را بدست گیرند. در ویدئویی که از این حادثه منتشر شده است، مشاهده می‌شود که هنگامی که یکی از نیرو‌های پلیس درب خودرو را باز کرد، این جوان ۲۴ ساله به همراه یک مسافر داخل خودرو بود. وی خودرو را روشن و تلاش کرد به عقب براند، اما پلیس به سمت وی آتش گشود. مظنون که فردی غیرمسلح بود، بدون اینکه پاسخی بدهد، به رانندگی خود ادامه داد.

به گفته دفتر پلیس لس آنجلس، رایان توییمان که تا حد مرگ زخمی شده بود، در بیمارستان جان خود را از دست داد. تحقیقات درباره روشن شدن موضوع آغاز شده است. دو پلیس متهم در حال گذراندن مراحل اداری هستند. در ایالت کالیفرنیا تیراندازی به سوی خودرو به جز مواردی که تهدیدی قریب الوقوع در کار باشد، ممنوع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.