سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی قهرمانان بوکس استان همدان

سخنگوی هیات بوکس همدان از برگزاری مسابقات استانی و معرفی قهرمانان بوکس نوجوانان استان همدان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی نیکوکار سخنگوی هیات بوکس همدان گفت: این رقابت‌ها با شرکت بیش از ۳۰ ورزشکار از شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ، فامنین، رزن، مریانج و سامن برگزار شد که در پایان تیم همدان با ۱۹ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم اسدآباد و مریانج با چهار امتیاز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم تیمی را به دست آوردند.

نیکوکار شایان خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات و در وزن ۴۶ کیلوگرم ایلیا سیف از اسدآباد و علیرضا قره گوزلو از همدان به ترتیب اول و دوم شدند.

وی بیان کرد: در وزن ۴۸ کیلوگرم علی اصغر غلامی از همدان اول شد و امیرحسین کرمی از اسدآباد عنوان دوم را به دست آورد و در وزن ۵۰ کیلوگرم ابوالفضل روستای از سامن قهرمان شد و علی بیات از همدان سکوی دوم را تصاحب کرد.

نیکوکار شایان افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم محمدحسین سبحانی از همدان و میکائیل سوری از تویسرکان، در وزن ۵۴ کیلوگرم مجید اکبری از همدان و محمدفامیلی از اسدآباد، وزن ۵۷ کیلوگرم متین عابدی از مریانج و محمد عموئی از اسدآباد، وزن ۶۰ کیلوگرم محمدجواد وزینی از همدان و امیرحسین داوری از رزن به ترتیب عنوان‌های اول و دوم را به دست آوردند.

وی یادآور شد: همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد ندیمان قهرمان شد، در وزن ۶۶ کیلوگرم یاسین حبیبی از رزن و یاسین حیدری از همدان، وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین ضیا شفیع از همدان و ابوالفضل جباری از اسدآباد، وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین رنجبران از همدان و حمیدرضا حسن کاویار از ملایر، وزن ۸۰ کیلوگرم محمد رضا قاسمی و در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم حسین هوشمندی از همدان و سیدمهدی حسینی از اسدآباد عنوان‌های اول و دوم اوزان را به دست آوردند.

نفرات برتر این مسابقات با دعوت در اردوی مشترک، خود را برای حضور در رقابت‌های کشوری و انتخابی تیم ملی آمده می‌کنند

مسابقات انتخابی تیم ملی هجدهم ماه جاری در خرم آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

قهرمانان بوکس همدان شناخته شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.