سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوان‌گرایی راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی

جوان‌گرایی و مردمی شدن راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی است که جز با تبلیغات درست و هدفمند امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: یاد و خاطره امام خمینی (ره) که برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و اجرای اوامر الهی زحمات فراوانی کشیدند را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به سالروز تاسیس این سازمان گفت: در آخرالزمان که زمینه‌سازی ظهور بایستی توسط مومنان شکل گیرد، سامان دادن به اوضاع تبلیغات امری ضروری است و اهل ایمان وظیفه دارند که جبهه حق را تبلیغ کنند، زیرا طبق قرآن اهل ایمان، اهل تبلیغ رسالات الهی هستند.

وی مهم‌ترین رسالت مومنان را تحقق فرامین و احکام الهی دانست و افزود: یکی از حماسه‌های بزرگ امام (ره) سامان دادن تبلیغات اسلامی در نظام بود و به تعبیر مقام معظم رهبری فلسفه وجودی سازمان تبلیغات اسلامی امری فزاینده است و هرکس دغدغه حرکت دینی مجاهدانه دارد باید در راستای اهداف این سازمان حرکت کند.

مهدوی راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی را جوان‌گرایی و مردمی‌شدن عنوان کرد و تصریح کرد: همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه داریم برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم و این کار جز با انجام تبلیغات درست، سازمانی و هدفمند امکان پذیر نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حمایت دشمنان از رسانه‌های نفوذی خود در کشور گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد و فضای مجازی با هزینه هنگفت اداره می‌شوند تا سبک زندگی اسلامی و انقلابی ملت را تغییر دهند از این رو همه آحاد مردم وظیفه دارند که در حوزه تبلیغات اسلامی رسالت خود را انجام دهند.

مهدوی با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در شهر رشت خاطرنشان کرد: یک عنصر بیمار و نفوذی از سمت دشمن قصد داشت که فضای شهر رشت را مسموم کند و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز با تبلیغات گسترده از او حمایت کردند و این قضیه لزوم کار تبلیغاتی درست در چارچوب رهنمود‌های مقام معظم رهبری را به ما یادآور می‌شود.

وی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب همچون فرامین امام علی (ع) دانست و تصریح کرد: در باب تبلیغ روحانیون تکلیف مضاعف دارند، اما جامعه دانشگاهی ناصح که هدف خود را رسیدن به تمدن نوین اسلامی می‌دانند نیز بایستی در این راستا تلاش کنند.

مهدوی با تأکید بر اینکه اگر این بیانیه مورد توجه قرار نگیرد ظلم به امام زمان (عج) است گفت: این بیانیه در ابتدا به بیان دستاورد‌های انقلاب در ۴۰ سال گذشته می‌پردازد و در ادامه نقشه راه آینده ملت را تشریح می‌کند از این رو تبیین آن، راهبرد نخست سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان راهبرد دوم سازمان تبلیغات اسلامی را تبلیغات سازمانی عنوان کرد و ابراز داشت: همه مردم با هر سطح تحصیلات بایستی خود را مبلغ اسلام ناب محمدی (ص) بدانند، زیرا دراین صورت اسلام‌های بدلی مثل اسلام داعشی فرصت جولان پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/آ

مردمی شدن راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.