سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای کسب عنوان قهرمانی صورت می گیرد؛

جدال بانوان تنیسور مسابقات سطح B+ کشور در سیرجان

در مرحله ی نهایی رقابت های تنیس آزاد بانوان سطح B+ کشور، فردا پرنیا رکن آبادی و غزاله ترکمن برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.

علیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت‌های تنیس آزاد بانوان سطح B+ کشور با حضور ۳۶ شرکت کننده از استان‌های کرمان، تهران، البرز، فارس، اصفهان، هرمزگان، یزد و خراسان رضوی به میزبانی هیئت سیرجان در باشگاه تنیس داریوش این شهرستان در حال برگزاریست.

وی با اعلام اینکه این رقابت‌ها با سرداوری اعظم میرشاهی و استقبال خوب تنیسور‌های مطرح کشور انجام شد، افزود: مسابقات به صورت انفرادی آزاد و دوبل آزاد  پیگیری شد.

درآگاهی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها تا یکم تیرماه در سیرجان ادامه دارند، تصریح کرد: در مرحله‌ی پایانی بخش انفرادی این رقابت‌ها،  ساعت ۹ صبح فردا شنبه یکم تیر ماه پرنیا رکن آبادی و غزاله ترکمن برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

وی به نتایج بخش دوبل این مسابقات اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت ها تیم ترکمن ـ ابراهیمی بر سکوی نخست مسابقات ایستاد، تیم رکن آبادی ـ چوبینه نیز دوم شد و تیم های گرمسیری ـ قورچیان و عامری ـ ظفرخواه هم به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ب

سیرجان میزبان رقابت‌های تنیس آزاد بانوان سطح B+ کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.