سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی شدن برگزاری نخستین نمایشگاه رونق تولید کشور در کرمانشاه

رییس اتاق اصناف کرمانشاه اظهارکرد: در روز‌های ۱۰ تا ۱۳ تیرماه نخستین نمایشگاه رونق تولید در محل نمایشگاه‌های دائمی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، رضا سلیم ساسانی، رییس اتاق اصناف کرمانشاه اظهارکرد: در روز‌های ۱۰ تا ۱۳ تیرماه نخستین نمایشگاه «رونق تولید» در محل نمایشگاه‌های دائمی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:در این نمایشگاه اغلب تولیدکنندگان، صاحبان صنایع، کارآفرینان و نخبگان حوزه کار، تولید و اشتغال حضور خواهند داشت که این مهم فرصت مغتنمی برای مسئولین ارشد استان به ویژه استاندار پرتلاش کرمانشاه فراهم می‌کند که بتوانند ضمن بازدید از توانمندی‌های آنان از نزدیک با مسائل و مشکلاتشان نیز آشنا شوند.


سلیم  ساسانی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه، همه ظرفیت نمایشگاهی خود را در اختیار تولیدکنندگان استان قرار داده‌ایم که بتوانند در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را به نمایش و معرض دید عموم بگذارند.


 وی بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه فضایی را در اختیار رسانه‌های استان قرار داده ایم که بتوانند با تولیدکنندگان و مسئولین استان به گفتگو بپردازندمراسم اختتامیه این نمایشگاه نیز با حضور مقامات و مسئولین ارشد کشوری در روز ۱۳ تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

نخستین نمایشگاه «رونق تولید» در محل نمایشگاه‌های دائمی کرمانشاه برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.