سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شورای نگهبان:

آمریکا باید پاسخگوی تجاوز به حریم ایران باشد

کدخدایی در پی سرنگون کردن پهپاد پیشرفته جاسوسی گلوبال هاوک مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام  منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در پی سرنگون کردن پهپاد پیشرفته جاسوسی گلوبال هاوک نیروهای آمریکایی توسط پدافند سپاه پاسداران مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام  منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«دفاع مشروع حقی است شناخته شده در حقوق بین الملل در مقابل تجاوز به حریم یک کشور. آمریکا باید پاسخگوی تجاوز به حریم ایران باشد».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن نصیروند
۱۲:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام.خسته نباشید به پدافند هوایی سپاه و پدافند یکپارچه کشوری که قاطعانه جواب متجاوز به حریم هوایی کشور را دادند،آری سربازان وطن همیشه بیدارند،تقدیر و تشکر از دلیرمردانی که این پهباد پیشرفته جاسوسی را در حین تجاوز به مرزهای هوایی کشورمان شکار کردند،قابل توجه آنهایی که می گفتند موشکهای ایران ماکت هست،پس دیدند که چگونه به هدف خورد،آری جای جای ایران پر است از صدها هزار موشک نقطه زن که اماده شلیک به اهداف مورد نظر هست پس دشمن فکر تجاوز به خاک مقدس ایران را نکند که خسارات سنگین خواهد دید،ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده ولی به متجاوز جواب قاطع خواهد داد،بهتر هست غربیها از خلیج فارس بروند و امنیت ان را به ایران و کشورهای منطقه بسپارند. ،دهه شصتی،فوق لیسانس،فرزندایثارگر،بیکار.با تشکر***"♡