سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹؛

استرالیا صفر - فرانسه ۳/ پیروزی آسان خروس‌ها مقابل حریف اقیانوسیه ای/ ثبت هشتمین شکست برای استرالیا

تیم‌های ملی والیبال استرالیا و فرانسه در نخستین دیدار هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم‌های ملی والیبال استرالیا و فرانسه در نخستین دیدار هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن رضازاده اردبیل به مصاف یکدیگر رفتند.

حواشی

  • این بازی درست قبل ازازی تیم‌های ملی والیبال ایران و پرتغال است و هواداران زیادی در حال ورود به سالن محل برگزاری هستند همچنین برخی از مسئولان هم در جایگاه ویژه از نزدیک نظاره گر این دیدار هستند.
  • هنگام معرفی بازیکنان دو تیم هواداران به شدت آن‌ها را تشویق کردند.
  • تعداد هواداران رفته رفته بیشتر می‌شود.
  • بازی راس زمان اعلام شده آغازشد.
  • بازیکنان استرالیایی که از مورد تشویق قرارگرفتنشان تعجب کرده بودند در برخی مواقع به ابراز احساسات هواداران پاسخ می دادند.
  • تعدادی از هواداران با لباس محلی به سالن محل برگزاری مسابقه آمده بودند.
  • هواداران ایرانی در سالن بیشتر ترجیح می دهند تا استرالیا را تشویق کنند.
  • بازیکنان استرالیایی هنگام تشویق ایرانی ها به ابراز علاقه آن ها واکنش نشان می دهند.
  • افشین داوری در کنار پیشکسوتان حاضر در سالن رضازاده نشسته بود.

ست نخست / فرانسه ۲۵ - استرالیا ۲۳

نخستین امتیاز بازی روی دریافت بد استرالیایی‌ها برای فرانسوی‌ها رقم خورد در ادامه و با کسب نخستین امتیاز برای استرالیا هواداران ایرانی به شدت این تیم را مورد تشویق قراردادند. شروع استرالیایی‌ها در این ست خیلی خوب بود، اما فرانسوی‌ها رفته رفته از حریفشان پیشی گرفتندو توانستند نخستین تیمی باشند که به امتیاز ۸ می‌رسند.

استرالیایی‌ها در ادامه و با دریافت‌های خوبی که داشتند توانستند خودشان را به حریف نزدیک‌تر کنند و در گاهی از لحظات اختلاف را به یک امتیاز برسانند. فرانسوی‌های با تجربه، اما با بازی قدرتیشان خیلی سریع جریان بازی را در دست گرفتند وباز هم نخستین تیمی بودند که به امتیاز ۱۶ رسیدند.

تونیوتی کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه در این ست روی یک رالی زیبا که با دریافت‌ها و ضربات خوب دو تیم همراه بود به راحتی امتیاز گیری کرد تا امتیاز مهمی را برای تیمش کسب کند. اختلاف امتیاز دو تیم در لحظات پایانی ست نخست بسیار کم شد و استرالیا حتی توانست از حریف قدرتمندش پیشی بگیرد. کسب امتیاز برای استرالیا بازهم خوشحالی هواداران ایرانی را در پی داشت.

جدال دو تیم در امتیاز‌های پایانی بسیار جذاب و دیدنی شد به طوری که در هر لحظه یکی از تیم‌ها از دیگری پیشی می‌گرفت. با این حال فرانسه با استفاده از دریافت خوب و سرویس‌های دقیق در حالی که از حریفش عقب بود پیشی گرفت و ۲۵ - ۲۳ برنده ست نخست شد.

ست دوم / فرانسه ۲۵ - استرالیا ۲۲

تیم ملی فرانسه باز هم نخستین امتیاز این ست را به دست آورد. کانگورو ها، اما در ادامه کار با چند حمله خوب از حریفشان امتیاز گرفتند وجدال دو تیم دوباره جذاب و دینی شد با این حال بازهم این فرانسه بود که به امتیاز ۸ رسید.

سرویس‌های بد فرانسوی‌ها و دقت بالای استرالیا در دفاع و دریافت باعث شد تا بازهم اختلاف دو تیم در امتیاز‌های میان کم شود فرانسه بازهم نخستین تیمی بود که امتیاز ۱۶ را گرفت و پس از آن هم به روند خوب خود ادامه داد. البته استرالیایی‌ها در لحظاتی از بازی به خوبی سرویس و ضربات نهایی را می‌زدند، اما مقابل حریف قدرتمندشان موفق نبودند.

فرانسه در نهایت توانست در این ست‌ها با نتیجه ۲۵ -۲۲ به پیروزی برسد.

ست سوم/ فرانسه 25 - استرالیا 22

بازی در ست سوم هم بسیار جذاب و زیبا دنبال شد و بازیکنان فرانسوی همانند دو ست قبلی اولین تیمی بودند که به امتیاز اول رسیدند . آن ها در ادامه و در حالی که با بازی خوب استرالیایی ها رو به رو شدبه بودند اجازه ندادند تا حریفشان به آن ها نزدیک شود.

فرانسه اولین تیمی بود کخه به امتیاز 8 رسید و با حفظ فاصله 3 امتیازی با حریف تا امتیاز 16 هم پیش رفت در ادامه اما کانگورو ها خودی نشان دادند و توانیتند فاصله شان را کم کنند اما این کافی نبود تا در پایان باز هم این فرانسه باشد که با نتیجه 25 -22 پیروز میدان شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.