سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید همه امکانات و قوای خود برای رونق تولید به کار بندیم

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: همه وظیفه داریم با هم گرایی و همدلی، همه امکانات و قوای خود را درجهت رونق تولید و توسعه تولیدات داخلی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، دارابی   رییس سازمان صمت استان کرمانشاه با اشاره به  تاکیدات مکرر و مؤکد مقام معظم رهبری در باره رونق تولید و نام گذاری سال۹۸ به همین نام  گفت: ما بایستی به تاسی از منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری، بر حرکت مداوم و مؤثر در مسیر توجه بیش از پیش به تولیدات داخلی و رونق تولید ادامه دهیم، به ویژه آن که دشمنان بر طبل جنگ اقتصادی علیه ما کوبیده اند.

وی بیان کرد:  همه وظیفه داریم دراین مسیر حرکت کنیم و ضمن هم گرایی و همدلی، همه امکانات و قوای خود را درجهت رونق تولید و توسعه تولیدات داخلی قرار دهیم.

دارابی افزود: مسلم است که نمایشگاه رونق تولیدی راهم که قرار است در آینده نزدیک برگزار کنیم کاملا مناسب و متناسب با نام خودش باشد.

دارابی، سپس به تشریح ساز و کارهای اجرایی نمایشگاه، کمک و همکاری اعضای نشست در این خصوص و ارایه پیشنهادهایی در این زمینه پرداخت و گفت: همان گونه که قبلا نیز خانه صنعت و معدن، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی، شرکت نمایشگاهی استان و سایرین در این حرکت سنگ تمام گذاشته اند، امسال با توجه به شرایط کنونی کشور، انتظار می رود مانند گذشته  بلکه با عزم راسخ تر، پای کار باشند تا بتوانیم به حول و قوه الهی، خدمات شایسته تر و بهتری به مردم شریف و نجیب استان، ارایه نماییم.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه

برچسب ها: اشتغال ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.