سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان

دوره آموزشی فرهنگی تربیتی یاوران ولایت با حضور ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی مدارس سراسر استان در حال برگزاری است.

 سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که باید مورد توجه نسل جوان قرار بگیرد لذا سپاه و بسیج با توجه به راهبردی که مقام معظم رهبری مشخص کردند برنامه منظم و مدون در همه عرصه‌ها با محوریت جوان برگزار کرده است.

وی تصریح کرد:  یکی از موضوعات در سنوات گذشته و امسال که بر آن تأکید شده  بحث بسیج دانش آموزی است که مجموعه واحد‌های بسیج دانش آموزی در سطح مدارس استان شکل پیدا کرده  و هرکدام از این واحد‌ها چه برای برادران وچه برای خواهران فرمانده واحد دارند که ضرورت دارد که افرادی که به عنوان فرمانده وظایف و تکالیفی که در جهت هدایت، حمایت، نظارت و برنامه ریزی و سایر موضوعات نسل جوان را بر عهده دارند از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سردار ابوحمزه  تاکید کرد: لذا برای تحقق این امر برای حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان برادر و خواهر در مدارس سطح استان با هماهنگی که با آموزش و پرورش انجام شده دوره ای برگزار می شود که در مرحله اول  امروز  ۴۰۰ نفر از برادران به مدت ۵ شبانه روز در این دوره حضور خواهند داشت که در کنار آموزش‌ها برنامه‌های اوقات فراغت هم برنامه‌ریزی شده است. در مرحله دوم هم ۴۰۰ نفر از خواهران از سطح مدارس استان حضور پیدا خواهند کرد.

مجید سعادت رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت:این دوره هر ساله برگزار می‌شود که امسال هفتمین دوره است که در اردوگاه شهید مغفوری در کوهپایه آن را برگزار کردیم که در این دوره دانش آموزان پس از فراگیری آموزش به عنوان فرمانده بسیج مدرسه فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

آموزش دروه بسیج برای فرماندهان مدارس استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.