سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهران:

شهید ملکشاهی نشان داد فرزند آخرت است

فرماندار مهران گفت: شهید ملکشاهی از شهدای جاویدالاثر دفاع مقدس و سرداران مظلوم روزهای آغازین جنگ تحمیلی است، که دنیای معنا را بر عالم ماده ترجیح داد، با اینکه از خانواده‌ای مرفه بود به ندای امام عزیز لبیک گفت و نشان داد فرزند آخرت است.

به گزرش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛اسد قاسمی فرماندار مهران در دیدار با خانواده شهید عبدالحسین ملکشاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ و فداکاری این شهید در روزهای آغازین جنگ تحمیلی گفت: این شهید گرانقدر در حالیکه ۱۳ ساله بودم، مرا از اسارت و مرگ نجات داد.

وی افزود: آن زمانی که بهرام‌آباد سقوط کرده و دشمن با تانک‌هایش به سمت فیروزآباد و شهر مهران در حرکت بود، من به تنهایی به سمت مسیر حرکت دشمن و منطقه بهرام آباد در حال حرکت بودم، مرا در نزدیک باغ خسروی دید و از رفتنم ممانعت به‌عمل آورد و به عقبه برگرداند.

فرماندار مهران اضافه کرد: آن روز، روزی تاریخی در زندگی و ذهن زمان من است، هرگز شجاعت شهید عبدالحسین ملکشاهی را فراموش نخواهم کرد.

قاسمی ادامه داد: آرزو دارم با دفاع از وطن و انقلاب در اولین لحظه سفر ابدی شهید عبدالحسین  را ملاقات کنم و غمی که در دلم نهفته است لحظه جدایی بعد از نجات بود که هرگز و تا زمان خبر شهادتش او را ندیدم.

انتهای پیام/ د

دیدار با خانواده شهید ملکشاهی

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.