سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سیستان و بلوچستان تخصیص یافت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل جدول ۱۰ یک قانون بودجه سال ۹۸ به این استان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال در جدول ۱۰ یک (اعتبارات استانی پیوسته قانون بودجه سال ۹۸) رتبه نخست اعتبارات متوازن و رتبه دوم اعتبارات تملک کشور به این استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه جداول و وضعیت بودجه محرمانه نیست اظهار داشت: جداول بودجه باید روی سایت برنامه و بودجه استان قرار گیرد تا دسترسی برای همگان امکان پذیر باشد.

موهبتی گفت: دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند در صورت عدم توانایی در متقاعد کردن فرمانداران از فصول اعتبارات، این اعتبارات به فصل دیگر منتقل می‌شود.

رئیس شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی حقوق کارکنان خود را به موقع پرداخت کنند و اضافه کار‌ها نیز در کمترین زمان ممکن پرداخت شود.

وی بر تأمین اعتبار امریه سربازی برای بکارگیری نیرو‌های مورد نیاز ادارات و پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم استانی‌ها تاکید کرد.

موهبتی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند یک نسخه از موافقت نامه‌های خود را در اختیار مسئولان شهرستانی شأن قرار دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان بر پرداخت طلب پیمانکاران برای شتاب در اجرای طرح‌ها تاکید کرد و گفت: پیمانکاران باید اطلاعات خود را در اختیار فرماندار قرار دهند و همچنین اگر تخلفی از سوی فرمانداری در ارتباط با پیمانکاران رخ داد نیز باید برخورد لازم انجام شود.

موهبتی بر تخصیص اعتبارات طرح‌های مشارکتی نظیر خیری و بسیج برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها تاکید کرد.

وی گفت: ضروری است برای اتمام طرح‌های نیمه تمام دانشگاه‌ها از محل توازن ملی و سایر دستگاه‌ها از اعتبارات تملکی کمک شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: اعتبارات استان از محل جدول ۱۰ یک در مجموع افزون بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که شامل ۳۳۵ میلیارد تومان سه درصد درآمد نفت و گاز، ۲۸۴ میلیارد تومان تملک استانی و ۸۵۳ میلیارد تومان متوازن استانی می‌شود.

غلامرضا مالکی افزود: این اعتبار در ۳۰ فصل و ۷۲ برنامه در سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه رتبه سیستان و بلوچستان در این جدول در کشور دوم است اظهار داشت: اعتبارات تخصیص داده شده این جدول بعد از تصویب امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه به کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها ارجاع داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات صرف حقوق نیرو‌های طرحی در استان می‌شود گفت: افزون بر سه هزار و ۴۰۰ نفر به عنوان نیرو‌های طرحی در استان مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/ع

پیمانکاران باید اطلاعات خود را در اختیار فرماندار قرار دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.