سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار قزوین:

طرح جامع کاهش تصادفات به دستگاه‌ها ابلاغ شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به اهمیت طرح جامع کاهش تصادفات که از سوی شورای عالی ترافیک کشور به استان‌ها واگذار شده است باید در اسرع وقت تکمیل و پس از تصویب به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان گفت: با توجه به اهمیت طرح جامع کاهش تصادفات که از سوی شورای عالی ترافیک کشور به استان‌ها واگذار شده است باید در اسرع وقت تکمیل و پس از تصویب به دستگاه‌ها ابلاغ شود، دستگاه‌ها هم اقدامات صورت گرفته را به صورت ماهیانه گزارش دهند.

فرخ زاد افزود: برای رسیدن به نتیجه بهتر نباید به جلسات کمیسیون بسنده کرد بلکه باید زیرمجموعه تخصصی‌تر در قالب کمیته فنی با حضور دفتر فنی استانداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه تعریف شود تا جلسات آن هر دو هفته یکبار تشکیل و مسائل مطروحه در کمیسون در آن بررسی و پی گیری شود.

وی اضافه کرد: همنچنین ضروری است که جلسات متناظر این کمیسیون در فرمانداری‌ها نیز تشکیل و گزارش ان به این کمیسیون اعلام شود.
فرخ زاد درباره دوربین ها‌ی پایشگر سرعت گفت: این دوربین‌ها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اسرع وقت فعالسازی و بروز رسانی شود تا با رصد تخلفات آمار تصادفات کاهش یابد.

وی همچنین درباره بار اضافی خودرو‌های حمل بارمعادن تصریح کرد: خودرو‌هایی که مبادرت به حمل بار بیش از حد مجاز کردند حتما توسط پلیس راه اعلام شوند تا طبق مصوبه شورای معادن استان معدن آن ملزم به نصب باسکول شود.

انتهای پیام/ک

جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان  قزوین

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.