سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح تشديد برخورد با اراذل و اوباش

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از طرح تشدید برخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی مردم خبر داد.

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: الحمدالله سطح احساس امنیت مردم ارتقاء یافته و این برای ما مهم است که مردم احساس امنیت کنند و وقوع جرایم خاطر مردم را مکدر نکند و اگر هم جرمی اتفاق افتاد این احساس را داشته باشند که نیروی انتظامی با قاطعیت با آن را پیگیری و با آن برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با تعاملات بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد در انجام بسیاری از طرح‌ها و ماموریت‌ها موفقیت‌های چشمگیری در برخورد با جرائم خشن و برخورد با اراذل و اوباش حاصل شده است.

وی افزود: در این راستا در طرح برخورد با اراذل و اوباش با محوریت برخورد با قدرت نمایی و اوباشگری، سلب آسایش عمومی، مزاحمت نوامیس با شدت اجرا می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا پلیس امنیت عمومی در سطح استان تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی و دستگیر و به مقام قضائی معرفی کردند.

سرهنگ محمدی اجرای این طرح را در راستای ارتقاء احساس امنیت برای مردم و ناامن کردن جامعه برای ارتکاب جرائم دانست و افزود: انتظار ما از مردم فهیم شهر زاهدان و دیگر شهر‌های استان این است که در این طرح ما را یاری کنند و در صورت اطلاع از وقوع هر گونه فعالیت مجرمانه و مخل امنیت عمومی و سایر جرائم در اسرع وقت موضوع را به حوزه دادستانی یا مراکز انتظامی یا فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

طرح تشديد برخورد با اراذل و اوباش در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: پلیس ، امنیت اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.