سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجد محوری ترین کانون و حریم امن ولایت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مسجد به عنوان محوری‌ترین کانون و حریم امن ولایت نام برد و گفت : امروز بزرگترین اجتماعات جوامع اسلامی حول محور ولایت شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روز پنجشنبه در مراسم بازگشایی مجدد دارالقرآن تربت حیدریه گفت: تنها وسیله سعادت و خوشبختی بشریت، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است و اجتماعات حمایت از ولایت و رهبری بزرگترین تشکل‌ها و اجتماعات را به وجود آورده و دشمنان اسلام از این اجتماعات بزرگ می‌ترسند.


وی از تجدید بنای دارالتبلیغ تربت حیدریه توسط بانی آن "حمید فتحعلیان" به عنوان اقدامی در خط ولایت نام برد و اظهار داشت: این اقدامات که بستر تشکیل اجتماعات بزرگ مسلمانان و شیعیان است علاوه بر حمایت از رهبری، شعائر اسلامی را حفظ و نشر و گسترش می‌دهد.

وی بر ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود : در ماه مبارک رمضان برنامه خاصی در این زمینه تدارک دیده و اجرا کردیم و اکنون نیز هفت کارگروه ویژه تشکیل و در حال تدوین راهکار‌های اجرایی آن هستند.

حجت الاسلام صاحبقرانی گلستانی به کمک‌های عمرانی، جهادی، فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مناطق سیل زده استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان اشاره کرد و افزود: این اقدامات در سه محور کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده که تاکنون در اجرای برنامه کوتاه مدت طی ماه رمضان امسال ۳۰ گروه جهادی تبلیغی به استان‌های یاد شده اعزام شدند.

وی بیان کرد: برنامه‌های میان مدت نیز تا پایان تابستان اجرا خواهد شد و در اجرای برنامه‌های بلند مدت نیز اعزام گروه‌های جهادی تا یک سال آینده ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور هیأت‌های مذهبی در این استان‌ها برای برپایی موکب‌ها و تأمین اسکان و تغذیه سیل زدگان را نیز نباید از نظر دور داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همچنین به برنامه‌های این اداره در حوزه اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: در زمینه اوقات فراغت نیز هم اکنون ۴۷۰ روحانی مستقر و ۲۰۰ روحانی طرح هجرت در این استان مشغول فعالیت هستند.

بنای اولیه دارالقرآن تربت حیدریه در سال ۱۳۴۸ ساخته شده که عملیات بازسازی، ترمیم، توسعه و آینه کاری آن به همت حمید فتحعلیان انجام شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
 

 

تنها وسیله خوشبختی و سعادت بشریت تبعیت از ولایت فقیه است




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.